پایگاه تخصصی مهندسی ایمنی و عمران

   با پديد آوردن و اجراي مديريت ارشد شرکت ، پیاده سازی و برقراري سيستم مديريت كيفيت مبتني بر استاندارد ISO 9001:2008 در راستای افزایش کیفیت خدمات بازرسی کننده و سيستم مديريت بازرسی , در خصوص فعاليت‌هاي بازرسی ، بر اساس استاندارد ISO 17020:1998 و همچنین سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10002:2004 فعالیتهای خود را مستند و اجرامی کند . اين سيستمها ، همه فرآيندها و مسئوليت‌هايي را كه در ارتباط با فعاليت بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان موضوعيت دارد، تشريح ميکند…

بیانیه مدیریت
Post by : پایگاه تخصصی مهندسی ایمنی و عمران      Date : [Post_Date]      Time :
 


 با پديد آوردن و اجراي مديريت ارشد شرکت ، پیاده سازی و برقراري سيستم مديريت كيفيت مبتني بر استاندارد ISO 9001:2008 در راستای افزایش کیفیت خدمات بازرسی کننده و سيستم مديريت بازرسی , در خصوص فعاليت‌هاي بازرسی ، بر اساس استاندارد ISO 17020:1998 و همچنین سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد ISO 10002:2004 فعالیتهای خود را مستند و اجرامی کند . اين سيستمها ، همه فرآيندها و مسئوليت‌هايي را كه در ارتباط با فعاليت بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان موضوعيت دارد، تشريح ميکند . اين سيستم ها تاييد خواهد كرد كه همه فرآيندهاي كاري ، برنامه‌ريزي شده و تحت كنترل هستند .


سيستمهای مديريت بازرسی و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان و مستندات آن ، بر اساس تغييرات مرتبط با وضعيت فني ، قوانين ، وضعيت عملكرد ، انتظارات مشتري ، آموزش‌ها و انگيزش‌هاي كاركنان و همچنين سياست‌هاي كلان شركت پیشتازان جوش آریا ، هر ساله ، تجديد نظر و بازنگري‌ خواهند شد .


مديريت ، به ‌صراحت اعلام مي‌دارد كه شرکت ، مدير ارشد شرکت و كاركنان و بازرسین ، از هر گونه فشارهاي داخلي و يا خارجي كه تاثير منفي بر كيفيت نتايج بازرسی و بررسی شکایات مشتریان مي‌گذارد، رها مي‌باشند . شرکت پیشتازان جوش آریا، همه فعاليت‌هاي خود را با تاكيد بر حفظ اسرار ، بدون تبعيض و به‌صورت كامل و بر طبق اصول حرفه‌اي انجام مي‌دهند . حفاظت از اموال و اطلاعات مشتريان، از قوانين اوليه اين شرکت است . اختيارات لازم در اين زمينه ، به مدير فنی و نماینده کیفیت شرکت تفويض شده است .


مدیریت ارشد شرکت ، نماینده مدیریت و مدير فني ، خود را متعهد مي‌دانند كه سيستمهای مديريت کیفیت ، مديريت بازرسی و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان را پيگيري كرده و الزامات ISO 17020:1998 , ISO 9001:2008 و ISO 10002:2004 را در شرکت ایمنی عمران برآورده و از آن تبعيت كنند .


شرکت ایمنی عمران متعهد مي‌داند ، منابع لازم مالي و انساني را براي استقرار اين استاندارد ها فراهم نمايد . پيروي از سيستم مديريت بازرسی و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان براي همه کارکنان شرکت ، حتي مدير ارشد الزامي است .

daily links
past
categories
tags
[Post_Tags_Title] (<-TagCount->)
friends
اجاره خودرو تهران
ابزار ساخت باکس دانلود فلت
hsecivilshop.test.com
hsecivil.blogsky.com
hsecivil.seeme.ir
محاسبات-انلاین
تبدیل واحد
لباس کار
تبديل فايل هاي PDF به Word
ابزار ساخت کد انتقال کاربر به سایت یا صفحه جدید
ابزار ساخت لوگوي کدنويسي شده حرفه اي
ابزار حرفه ای ساخت کد بنر گوشه ای
ابزار ساخت قالب برای صفحات جداگانه به شکلی زیبا و حرفه ای
ابزار ساخت اسلايدر
آموزش تصویری عمرانی
جزوات درسی مهندسی عمران
₪₪₪زدنیم بروزترین وبلاگ نیمباز₪₪₪
دانلود قالب جدید برای رزبلاگ
سوالات و جزوه های رشته های فنی
ماژول
فراهانی
مقاله و جزوات عمران و معماری ( architectural - civil
دامین ارزان
جدول تناوبی
فرمول نویسی آنلاین
پرتال دانشجویان عمران
خانه عمران
وب فول ساخت وب سایت رایگان
آدرسهای وبسایت رایگان
پروژه دانلود
وب سایت عمران
آموزش تصویری دروس دانشگاهی مهندسی
فضای آپلود 5 گیگ رایگان
رز آپلود
کسب درامد عالی
ماشین حساب آنلاین
فتوفانیا : ساخت عکس های بی نظیر برای خودتان با یک کلیک
رهگیری مرسولات پستی
قیمت بروز آهن اصفهان
قیمت مصالح
ایمنی عمران
دانلود فیلم های جذاب
code
template designed by black theme